Seksendört,Seksendört Şarkıları,Seksendört Dokunma,Seksendört Dokunma Dinle
Seksendört
Seksendört Dokunma Şarkı Sözü
Dokunma dokunma kırılır kalbim dokunma 
kırma kırma seven kalbimi kırma 
dokunma dokunma ben yaralı bir gönülüm 
vurupta kırıpta kanatıp cana dokunma 
anlaşmak bir bakış 
bazen de seviyorum demektir 
anlaşmak bir gülüş 
bazen de bir özür dilemektir 
zor değil zor değil 
seviyorum seni derken bana 
özür dilemek
konuşma konuşma düşünmeden konuşma 
kırma kırma incitip beni kırma 
unutma unutma bu günün yarınları da var 
hep sevdi sevecek deyip kendini avutma 
darılma darılma seven seveni affedermiş 
darılma darılma hemen nefrete sarılma 
dünyada en zor şey 
kırılan bir kalbi onarmaktır 
insana yakışan 
insanca yaşayıp var olmaktır 
zor değil zor değil 
seviyorum derken bana özür dilemek 
konuşma konuşma düşünmeden konuşma 
kırma kırma seven gönlümü kırma

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar